Ina: Mun mielestä Ina rokkas ja kovaa! Tykkäsin paljon, oli mukavaa katseltavaa.
Susanna: En tykänny Susannasta tänään. Laulu toki kuulosti hyvältä, mutta ei kai tuota kappaletta nyt esitetä vakavalla naamalla? Vähän meininkiä mukaan, please!
Arttu: Nojoo. Mitähän tähän nyt sanois. Perus laulantaa, ei herättänyt suuria tunteita.
Sini: Ei toiminu Sinin esitys tänään. =( Laulu oli ihan okei, mutta epävarmuus esiintymisessä kuului jopa vähän äänessä. Ois tarvittu semmosta kissameininkiä!
Torsten: Ei Torsten ei. : (( Toivottavasti ei laula gospelmusaa jatkossa, nimittäin mää en henkilökohtaisesti ainakaan semmosta kuuntelisi. Ihan jees laulettu, mutta ei ei ei.
Diandra: Alussa olin vähän ihmeissäni, kun ei vaikuttanut yhtään vakuuttavalta, mutta lähtihän se siitä sit ja hyvin lähtikin!!! Hienosti Diandra otti lavan haltuun ja laulukin lähti sujumaan.
Niina: Niina oli kyllä päivän yllättäjä, tykkäsin kovasti! Niina esiinty yllättävän varmasti ja laulukin oli todella hyvää.
Heikki: Ou. Kappale on yks mun kaikkien aikojen suosikeista, ja eihän Heikin laulu nyt kuulostanut oikein miltään siihen verrattuna. MUTTA esitys sen sijaan oli aivan paras ja hauskaa katseltavaa! ! Ja onhan Heikki mun suosikki number 1 niin piti sitä mun "pinkkipuhelimella" pistää pari ääntä. (: Vaikka tällä kertaa en laulusta niin tykänny. Onneksi esitys pelasti paljon.
Tiina: Olis voinu vetää vähän menevämmän kappaleen, nyt ei oikein lähteny lentoon. Mutta nautin Tiinan kattelemisesta tosi paljon, se on vaan NIIN luonteva esiintyjä ja syntyny lavalle.