Äänestys

Kuka voittaa BB:n 2009??

Kätlin
6 (33.3%)
Aso
5 (27.8%)
Esa A
7 (38.9%)
Antti
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 17

Kirjoittaja Aihe: Big Brother 2009  (Luettu 440146 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Vs: Big Brother
« Vastaus #1450 : 06.11.2009 19:40:14 »
Jopas sai Kätlin komean  kohtelun Filippiineillä!

Saapas nähdä, meneekö kukaan oikeasti tapaamaan Cathya sitten aikanaan. Taitaa jäädä vain puheeksi.

Jolanne

• Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1451 : 06.11.2009 19:43:33 »
Saranna tuntuu niin feikiltä. Mitä enemmän oon kattonut 24/7, sitä enemmän mua ärsyttää kaikki mitä se sanoo.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1452 : 06.11.2009 19:47:27 »
Sampon onttous tuli esille siinä kun näki miten tyytymätön hän oli, kun Cathy oli jäämässä kuukaudeksi. Sampo tiesi jäävänsä aivan varjoon tapahtumissa eikä hänen englantikaan ihan kauhean hyvää ollut. Yhtä lailla Tonia ja Samia otti asia pattiin.

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
« Vastaus #1453 : 06.11.2009 19:59:36 »
Mikä päivä BB:n pitäs päättyä?
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Jolanne

• Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1454 : 06.11.2009 20:00:41 »
29.11.

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #1455 : 06.11.2009 20:14:19 »
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/986598?mr_finland

Minkä takia Esa J on Esa J kun sen sukunimi on Saoneg? :?
Tuleeko se J sitten toisesta nimesta tms..
Oli muuten aika järkytys huomata, et Esa on jossai Mister Finlandissa. Seiskassa oli kokonainen aukeama noista ehdokkaista. (Mulle tuli Seiskan lahjalehti, ovat näköjään kattoneet, et hei toi on jo 18.vee ja potentiaalinen tilaaja. -.-)  Ne kaikki miehet siinä on ihan hirveitä.

~It feels good. Is that reason enough for you.~

menni

• Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1456 : 06.11.2009 20:39:44 »
^^ Meillekkin tuli Seiska lahjalehtenä siskolle ja samasta mäkin jutun bongailin..
Ei oo tommoset Mister Finland -miehet munkaan tyyppiä..

Mut mun mielestä vielä isompi järkytys kun toi Esa tossa kisassa, oli Saulin Niko Hunkseissa.. :S
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #1457 : 06.11.2009 20:43:39 »
^Totta, kyllä mäki eka olin, et mitä Niko tekee Hunkseissa? :O No onkin sitten ainut hyvännäköinen Hunksi. :'DD Jos mun mielipidettä kysytään.

Sampon onttous tuli esille siinä kun näki miten tyytymätön hän oli, kun Cathy oli jäämässä kuukaudeksi. Sampo tiesi jäävänsä aivan varjoon tapahtumissa eikä hänen englantikaan ihan kauhean hyvää ollut.
Mielenkiintoinen tulkinta. Ei mun mielestä ollut lainkaan näin. Sampon englantihan oli muuten talon parhaimmistoa.

Saranna tuntuu niin feikiltä. Mitä enemmän oon kattonut 24/7, sitä enemmän mua ärsyttää kaikki mitä se sanoo.
Jep, Sarannasta ei oikeen saa mitään irti. Ei tiedä koska on oma itsensä ja mikä on taas jotain esitystä. Äänestystilanteen mukaan Saranna lähtis kotio sunnuntaina. Toivottavasti näin käy! :D

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1458 : 06.11.2009 21:03:13 »
Mielenkiintoinen tulkinta. Ei mun mielestä ollut lainkaan näin. Sampon englantihan oli muuten talon parhaimmistoa.

Eihän Sampo ole sanonut illan ohjelmissa juuri mitään englanniksi. Mitä on sanonut, on sanonut tosi kankeasti. Se että hän on "parhaimmistoa" tonisamien joukossa, ei paljoa merkitse.  8)

Todellinen hapannaama oli Cathyn aikana.

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
« Vastaus #1459 : 06.11.2009 21:19:54 »
Vaikka Sampo on mun mielestä edelleen supernäkymätön ja kauhee lusmuilijalaiskuri - eli makaa sängyssä puolet ajasta, ni en silti allekirjoita Etskun väitettä, että Sampo olis ollu jotenki nyrpee Cathyn aikana ja tosiaan Sampon englanti oli ihan kohtalaisen hyvää.

Saranna niin kotia. Saadaan edes tän äijäkolmikon vaimoke pois pelistä. Muutenki hän on ihme narisija.

Antti on nostanut mun silmissä pisteitään.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1460 : 06.11.2009 21:24:48 »
Sampon nyrpeys tuli parhaiten esille seuraavissa tapauksissa:

1. Cathy kysyi pöydän ääressä, pitääkö Sampo aasialaisten tyttöjen ulkonäöstä. Sampolla ei ole mikään pakko pitää, mutta Sampon tylsyys iloisen Cathyn edessä oli kyllä huippua. Tylyllä ilmeellä sai väännettyä kankeasti "some are beautiful some are ugly" tms.

2. Samikos se kertoi, että Cathy on jäämässä kuukaudeksi. Tapahtui ulkona Ason ja Sampon kanssa. Sampon naama venähti. Näki kuinka häntä otti pattiin.

Saattaahan olla, että Sampo osaa englantia paremminkin, mutta kankeasti kävi silloin, kun hän puhui.

Thesugarangel92

• Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
« Vastaus #1461 : 06.11.2009 21:35:04 »
Sampo <3 Musta saa olla näkymätönkin. Se on niin supersulonen :') Ei sitä tiiä, jos ei osaa kunnolla englantia, ni minkäs teet.

SARANNA POIS. en jaksa sen naamaa ja tekopirteitä juttuja. "ZIIZ MEISTÄ TULEE FRENDIT NIINQ FOREVÖRRRRRRRR."

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1462 : 06.11.2009 21:36:49 »
Saulin Niko

Hahaa xDDD Aika kätevä kyl erottamaan BB-Nikot.

Suihkulakki

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #1463 : 06.11.2009 21:37:32 »
Jokainen tulkitsee miten tulkitsee. 8') Kiinnostais vaan tietää, et jos Sampon enkku on kankeaa...niin mitä Ason, Tonin, Samin tai Antin englanti sitten on?

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1464 : 06.11.2009 21:38:55 »
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/986598?mr_finland

Minkä takia Esa J on Esa J kun sen sukunimi on Saoneg? :?
Tuleeko se J sitten toisesta nimesta tms..
Oli muuten aika järkytys huomata, et Esa on jossai Mister Finlandissa. Seiskassa oli kokonainen aukeama noista ehdokkaista. (Mulle tuli Seiskan lahjalehti, ovat näköjään kattoneet, et hei toi on jo 18.vee ja potentiaalinen tilaaja. -.-)  Ne kaikki miehet siinä on ihan hirveitä.

OMG onks noilla jollain huulipunaa vai näyttääks se vaan siltä tos kuvas??

Suihkulakki

menni

• Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1465 : 06.11.2009 22:19:17 »
Saulin Niko

Hahaa xDDD Aika kätevä kyl erottamaan BB-Nikot.

No kaikki tajus ketä Nikoa tarkotan.. ;D
Se toinen Niko on Nipsu tai viinilasinheittelijä-Niko tai chattijuontaja-Niko tms.. ;P
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1466 : 06.11.2009 22:21:00 »
Jokainen tulkitsee miten tulkitsee. 8') Kiinnostais vaan tietää, et jos Sampon enkku on kankeaa...niin mitä Ason, Tonin, Samin tai Antin englanti sitten on?

Ei se ole "tulkintaa", jos huomaa että joku puhuu kankeaa englantia. Se ei ole mielipide - eikä etenkään söpöyskysymys.  8)

Sampon englanti ei myöskään muutu sillä OLLENKAAN paremmaksi, että esim. Toni puhuu vielä huonommin.

Tosin se hämää Sampossa, että hän puhuu niin hitaaseen tahtiin, että kahden sanan välissä ehtii käydä jääkaapilla ja ottaa torkutkin.

Olennaista oli kuitenkin se, että Sampoa otti pattiin Cathy-show. Asoa ei ottanut, vaikka huonosti puhuu hänkin englantia.

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1467 : 06.11.2009 22:25:39 »
^Jostain syystä mä en pysty kommentoimaan Sampojuttuihi kovin tarkasti, koska mä en muista aina mitä se on tehny, ku se tekee niin vähän.

Muistan kyllä hämärästi ton Cathyn kysymyksen, ja siihen Sampo kyllä vastasi vähän hitaanpuoleisesti, mutta aattelin, että se ei osannu vastata siihen, koska tykkää enemmän pojista :P

MUTTA oikeesti Sami argh. Miksi se voitti päällikkökisan? Tuon pätkän perusteella, mitä laulua näytettiin ei ollut kummoinen esitys. Mä jopa arvosti Tonin heittäytymistä enemmän. Sami on muutenkin niin argh. Taitaa Toni siirtyä mun inhokkipaikalta kohta pois ja Sami ottaa yhdessä Sarannan kanssa häntäpään sijat haltuun. EI sillä, että Toni mitenkään korkealle nousis.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1468 : 06.11.2009 22:29:08 »
Muistan kyllä hämärästi ton Cathyn kysymyksen, ja siihen Sampo kyllä vastasi vähän hitaanpuoleisesti, mutta aattelin, että se ei osannu vastata siihen, koska tykkää enemmän pojista :P

Se ei ollut vain se hitaus vaan se, että Sampo oli niin tylyn oloinen. Sangen loukkaavaa käytöstä. Olisi vain sanonut iloisesti: "aasialaiset naiset ovat kauniita". Oli se sitten hänen mielipiteensä tai ei.  Sellainen on ns. hyvää käytöstä.

Minä olen todellakin tarkkaillut talolaisten englannin taitoa.

Alussa Esakin teki pahojakin kielioppivirheitä ja puhe oli kankeahkoa. Sittemmin se on alkanut sujua!

Kaitsu

• Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #1469 : 06.11.2009 22:32:43 »
Antti on nostanut mun silmissä pisteitään.

Sama täällä.. Hän ei enää niin paljon ärsytä kuin alussa  :).. Hauska tyyppi ja sen takia nostinkin hänet listallani ylöspäin.. Saranna kyllä saisi pudota ylihuomenna siis niin feikki ja hänen juttunsa ei kiinnosta pätkääkään. Stephania on toinen joka voisi pudota.. Niin näkymätön ja puhuu ja puhuu vaan juttujaan, jotka ei kiinnosta sit laisinkaan.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1470 : 06.11.2009 22:39:00 »
Minäkin tulin kertomaan, että Anttihan on hyvä tyyppi. Jos hän on joskus puhunut törkyjuttuja, niistä minä en tiedä mitään.

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #1471 : 06.11.2009 22:48:53 »
^En tarkoittanut tulkinnalla kielitaitoa vaan sun käsitystä Sampon asenteesta. Totta kai talon asukkaista jokaisella se kieli aluksi takelteli jos englantia ei ole hetkeen joutunut käyttämään, eikä pohja ole ollut niin vahva. Kielitaito ruostuu käyttämättömänä.

Se ei ollut vain se hitaus vaan se, että Sampo oli niin tylyn oloinen. Sangen loukkaavaa käytöstä. Olisi vain sanonut iloisesti: "aasialaiset naiset ovat kauniita". Oli se sitten hänen mielipiteensä tai ei.  Sellainen on ns. hyvää käytöstä.

Itse tulkitsin samalla tavalla kuin capri, et Sampo vain hämmästyi kysymystä. En itsekään osaisi vastata tuollaiseen. Aasialaisetkin ovat yksilöitä, ei voi yleistää jonkin kansan kauneutta. Eikä se ole töykeyttä jos sanoo suoraan, jos heittää valkoisia valheita (ns. hyvää käytöstä sinusta), niin se näkyy kyllä naamasta.

Ja mielestäni Sampo tulkkasi hyvin Cathylle yhdessä Danan kanssa talviurheilulajeja, joten en ymmärrä miten voit väittää tuollaista.
« Viimeksi muokattu: 06.11.2009 22:54:56 kirjoittanut Negativ »

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1472 : 06.11.2009 23:06:12 »
MUA NIIN ÄRSYTTÄÄ! Anteeksihuuto.

SE, että koosteet leikataan niin ärsyttävästi, eikä ollenkaan tasapuolisesti. Nojoo, peliähän tämä tai viihdettä oikeammin on, mutta on se silti niin väärin, että joistain tyypeistä annetaan parempi kuva kuin toisista. Angst.

Esasta on kyllä tekemällä tehty nyt tosi yksinäistä, syrjäänvetäytyvää ja huumorintajutonta tyyppiä. Koosteessakin muka Aso niin pahoitteli, että Esa on tuolla yksin, ja sitten leikattiin Esaan joka istui yksin sohvalla. Oikeastihan Aso voivotteli sitä, että Esa siivoaa yksin. Esa myös putsasi Danan jalkoja, kun tämä oli astunut lasinsiruihin, mutta eihän tähänkään episodiin edes viitattu. Sen sijaan Sarannan ja Samin peiton heiluttelu sai sadannen kerran ruutuaikaa. Mä oon niin pettyny jos sunnuntaina kotiin lähtee Antti eikä Saranna. (Vaikka koosteissa on Esaa yritetty syrjii, niin ei se tuolta sentään täs vaihees oo viä vaaras tippua.)

Toki katsoin koostetta oman suosikkini näkökulmasta, mutta niinhän me kaikki ;D

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #1473 : 06.11.2009 23:09:40 »
Itse tulkitsin samalla tavalla kuin capri, et Sampo vain hämmästyi kysymystä.

Sampo hämmästyi kysymystä, koska hänen asenteensa Cathyyn oli ollut alusta alkaen negatiivinen.  Sampoa harmitti, että hän joutui tilanteeseen, jossa hän on pakotettu sanomaan jotain edes osittain positiivista.

En itsekään osaisi vastata tuollaiseen. Aasialaisetkin ovat yksilöitä, ei voi yleistää jonkin kansan kauneutta. 

Eihän siitä ollut kysymys, että kaikki aasialaiset olisivat kauniita vaan siitä, pystyykö Sampo arvostamaan myös aasialaista kauneutta. Kaikki eivät arvosta sitä länsimaissa. Se on tullut selväksi jälleen myös nettipalstojen keskusteluista. Puhutaan vinosilmistä jne. Samaa on saanut osakseen myös Dana.

Eikä se ole töykeyttä jos sanoo suoraan, jos heittää valkoisia valheita (ns. hyvää käytöstä sinusta), niin se näkyy kyllä naamasta.

Kyllä se on töykeyttä. Niin ei vaan kuulu toimia. Hyvään käytökseen kuuluu jopa valehteleminen, jotta toinen ei pahastuisi. Siis silloin kun puhutaan esim. toisen ulkonäöstä.

Vai sinäkö sanot suoraan toisille ihmisille: "oletpa taas lihonut" tai "oletpa ruma"? (siis silloin kun se olisi totuus)

Ja mielestäni Sampo tulkkasi hyvin Cathylle yhdessä Danan kanssa talviurheilulajeja, joten en ymmärrä miten voit väittää tuollaista.

Siinä Sampo petrasi hieman. Minä "väitän", koska kuuntelin sitä, mitä Sampo sanoo.  Se riittää minulle. Mutta kuten sanottu, Sampo puhuu niin tuskastuttavan hitaasti, että se häiritsee asian havainnointia.

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #1474 : 06.11.2009 23:13:13 »
MUA NIIN ÄRSYTTÄÄ! Anteeksihuuto.

SE, että koosteet leikataan niin ärsyttävästi, eikä ollenkaan tasapuolisesti. Nojoo, peliähän tämä tai viihdettä oikeammin on, mutta on se silti niin väärin, että joistain tyypeistä annetaan parempi kuva kuin toisista. Angst.
Jep, toi on tosi ärsyttävää! Ns. "mielenkiintoisimmille" ihmisille annetaan välillä enemmän ruutuaikaa vaikka kaikki ovat tasa-arvoisia mun mielestä!