Itse tulkitsin samalla tavalla kuin capri, et Sampo vain hämmästyi kysymystä.
Sampo hämmästyi kysymystä, koska hänen asenteensa Cathyyn oli ollut alusta alkaen negatiivinen. Sampoa harmitti, että hän joutui tilanteeseen, jossa hän on pakotettu sanomaan jotain edes osittain positiivista.
En itsekään osaisi vastata tuollaiseen. Aasialaisetkin ovat yksilöitä, ei voi yleistää jonkin kansan kauneutta.
Eihän siitä ollut kysymys, että kaikki aasialaiset olisivat kauniita vaan siitä, pystyykö Sampo arvostamaan myös aasialaista kauneutta. Kaikki eivät arvosta sitä länsimaissa. Se on tullut selväksi jälleen myös nettipalstojen keskusteluista. Puhutaan vinosilmistä jne. Samaa on saanut osakseen myös Dana.
Eikä se ole töykeyttä jos sanoo suoraan, jos heittää valkoisia valheita (ns. hyvää käytöstä sinusta), niin se näkyy kyllä naamasta.
Kyllä se on töykeyttä. Niin ei vaan kuulu toimia. Hyvään käytökseen kuuluu jopa valehteleminen, jotta toinen ei pahastuisi. Siis silloin kun puhutaan esim. toisen ulkonäöstä.
Vai sinäkö sanot suoraan toisille ihmisille: "oletpa taas lihonut" tai "oletpa ruma"? (siis silloin kun se olisi totuus)
Ja mielestäni Sampo tulkkasi hyvin Cathylle yhdessä Danan kanssa talviurheilulajeja, joten en ymmärrä miten voit väittää tuollaista.
Siinä Sampo petrasi hieman. Minä "väitän", koska kuuntelin sitä, mitä Sampo sanoo. Se riittää minulle. Mutta kuten sanottu, Sampo puhuu niin tuskastuttavan hitaasti, että se häiritsee asian havainnointia.