Idolslandia löytänyt uuden kodin
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Emmett oli muuten kans aika kuumaa kamaa, kas kun en ollu aikaisemmista leffoista huomioinu erityisesti
new moonin kun kävin katsomassa, oli kyllä niin hupia, kun aina, kun taylor riisu paidan tai edward muuten vaan ilmestyy ruutuun, niin jotkut tyypit kilju joka kerta. En repeilly :'D
Lainaus käyttäjältä: Juhkunautti - 01.07.2010 22:10:06new moonin kun kävin katsomassa, oli kyllä niin hupia, kun aina, kun taylor riisu paidan tai edward muuten vaan ilmestyy ruutuun, niin jotkut tyypit kilju joka kerta. En repeilly :'DKu ekan osan kävi kattomassa, ni voi luoja sitä takarivin about 10 tytön yhteishuokausta kun Robert Pattinson kävelee ruokalan ulkopuolella (siis et se näkyy ekan kerran). sit alko kauhee sipinä ja hihittely. Meinas vähän hermo mennä: D
Lainaus käyttäjältä: Thesugarangel92 - 02.07.2010 00:53:05Lainaus käyttäjältä: Juhkunautti - 01.07.2010 22:10:06new moonin kun kävin katsomassa, oli kyllä niin hupia, kun aina, kun taylor riisu paidan tai edward muuten vaan ilmestyy ruutuun, niin jotkut tyypit kilju joka kerta. En repeilly :'DKu ekan osan kävi kattomassa, ni voi luoja sitä takarivin about 10 tytön yhteishuokausta kun Robert Pattinson kävelee ruokalan ulkopuolella (siis et se näkyy ekan kerran). sit alko kauhee sipinä ja hihittely. Meinas vähän hermo mennä: DHei hei ja hei.. Mä hihittelin kanssa tolloin... Sillon se oli hienoo.. Ed oli ihQ
Lainaus käyttäjältä: PhineasMcClintock - 02.07.2010 00:55:58Lainaus käyttäjältä: Thesugarangel92 - 02.07.2010 00:53:05Lainaus käyttäjältä: Juhkunautti - 01.07.2010 22:10:06new moonin kun kävin katsomassa, oli kyllä niin hupia, kun aina, kun taylor riisu paidan tai edward muuten vaan ilmestyy ruutuun, niin jotkut tyypit kilju joka kerta. En repeilly :'DKu ekan osan kävi kattomassa, ni voi luoja sitä takarivin about 10 tytön yhteishuokausta kun Robert Pattinson kävelee ruokalan ulkopuolella (siis et se näkyy ekan kerran). sit alko kauhee sipinä ja hihittely. Meinas vähän hermo mennä: DHei hei ja hei.. Mä hihittelin kanssa tolloin... Sillon se oli hienoo.. Ed oli ihQno olihan se ihan ;Pminä vaan haluan kattoa leffani rauhassa!: D
^ jep! ja joissain leffoissa sellaset naureskelevat ja kovaan ääneen kommentoivat teinipojat -.-Olin kerran kattomassa täällä yhtä leffaa, ni eikös veli+sen kaverit tuu samaan leffaan ja oo just tollasia kommentoivia pissa-aivoja. Mulkoilin veljeä aika pahasti ja kotona annoin kyl vähän noottia >DD
Lainaus käyttäjältä: Thesugarangel92 - 02.07.2010 01:02:51^ jep! ja joissain leffoissa sellaset naureskelevat ja kovaan ääneen kommentoivat teinipojat -.-Olin kerran kattomassa täällä yhtä leffaa, ni eikös veli+sen kaverit tuu samaan leffaan ja oo just tollasia kommentoivia pissa-aivoja. Mulkoilin veljeä aika pahasti ja kotona annoin kyl vähän noottia >DDPahinta on se, että jotkut fruittarispedet tai pissaliisat kommentoi jokaista tapahtumaa ääneen leffassa kun leffassa. Edes se ei auta vaikka leffoissa on äänet miljoona desibelii...
Sugan pitää Eclipse ehdottomasti väijyä.. Hjuva pätkä aiempiin verrattuna, kuten tää palsta jo kertoo
Minä mainostan Sugarille uutta kuolaamisen kohdetta.. Unohda Taylor ja keskity leffan Rileyyn!!! Oma suosikkini..
Suga kahtoo leffan ja muuttaa mielensä
Mites Jolannelle Eclipse uppos? Maistuko?
Noniin, Epäilys käyty kattomassa. Täytyy sanoa kyllä että en odottanut mitään suurta spektaakkelia eikä se kyllä sellanen missään nimessä ollukkaan Kristen (Kirsten? en ikinä muista) oli vielä jäykempi ku kenties yleensä ja muutenki se leffa oli ihan sairaan AAAAAAKWARD vaikka tiesin kyllä mitä siinä tulee tapahtumaan..Erittäin hyvää elokuvassa oli kuitenkin TAYLOR LAUTNER <3 Joka oli ilman paitaa n. 5 minuutin välein. Leffassa oli se hyvä läppäkin "Doesnt he own a shirt" Sais kyllä ehkä kaks tähteä ja neki molemmat menis Lautnerille...
Lainaus käyttäjältä: PhineasMcClintock - 02.07.2010 00:22:03Mites Jolannelle Eclipse uppos? Maistuko?Olin jo kirjotellut tästä tonne muutaman sivun taakse..Lainaus käyttäjältä: Jolanne - 30.06.2010 23:31:24Noniin, Epäilys käyty kattomassa. Täytyy sanoa kyllä että en odottanut mitään suurta spektaakkelia eikä se kyllä sellanen missään nimessä ollukkaan Kristen (Kirsten? en ikinä muista) oli vielä jäykempi ku kenties yleensä ja muutenki se leffa oli ihan sairaan AAAAAAKWARD vaikka tiesin kyllä mitä siinä tulee tapahtumaan..Erittäin hyvää elokuvassa oli kuitenkin TAYLOR LAUTNER <3 Joka oli ilman paitaa n. 5 minuutin välein. Leffassa oli se hyvä läppäkin "Doesnt he own a shirt" Sais kyllä ehkä kaks tähteä ja neki molemmat menis Lautnerille... Mut et mun mielestä leffa oli huono, eteni typerästi ja tönkösti ja oli muutenki ihan ku jonkun yläasteelaisen ohjaama.
Piti tsekata Riley-kuvia... kyllähän Lautnerin ohi mennään. (: